torsdag 8 januari 2009

Bull sh*t


Bara massa tissel och tassel, fult spelat säger jag bara, fusk kan man väl också kalla de. Jag ställde själv inte upp men tycker synd om alla andra som verkligen ville och kämpade från början. Blogg=Bra, för då kan man liksom skriva av sig allt man vill säga, nästan.

Idag var det examination på dansverkstan, Nardin skulle bli lärare:) gick riktigt bra tycker jag. Så skrev jag på ett litet kontrakt också:P Ska bli assistent på dansverkstan i disco, kul kul :D

Mycket skratt med tjejerna idag i skolan, hihi ni är allt roliga ni, satt på 4 timmars hålet och pratade om allt möjligt :)

Nu måste jag duscha (på en kvart) sen skulle jag och syster kolla film :D Sen måste jag sova lite granna, igår somna jag sent så jag är lite trött nu, kommer säkert somna innan filmen slutat:P

See ya <3

Inga kommentarer: