onsdag 14 januari 2009

Hungrig jämt!


Nu har vi gått i skolan precis en vecka sen lovet och vi är redan proppade med uppgifter och prov. Nästa vecka börjar ny period = dödens schema, vet inte hur jag ska hinna med allt:/ Får kämpa helt enkelt, så det blir antagligen inte mycket bloggande framöver för min del. Å där nös jag precis, det är riktigt skönt å nysa tycker jag, fast det är lite läskit för man aldrig är ju så nära döden som då elelr va dom säger ;) haha

De känns som om jag skriver i varje inlägg "å vad hungrig jag är, nu ska jag kila å käka nåt" haha, antaglige är jag jämt hungrig, för nu tänktej ag skriva de:P Ska faktsikt ta å käka nåt gott till kvällsismat och slita mig från datan, skickade iväg min bror här ifrån för å göra ett skolarbete som nästan är klart, så då ska jag ju inte sitta här å slöa:P

Vi ses gott folk <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Prosit ;)