tisdag 13 januari 2009

Om allt och ingenting


Dono what to whrite. Jag har iallafall börjat skriva massa engelska och så helt plötsligt, för er som vill veta liksom:P Försöker överföra ett dokument (min hemsida) till pluggnet, emn det är olidligt segt så jag passar på å skriver här medan det kanske blir klart. Jag är hungrig också, ska nog ta å äta lite fil tror jag, fast jag tycker egentligen inte om fil, inte sen jag smakade filen på öland, den var så otrloigt god att ingen fil här i västerås smakar lika dant. Men jag har börjar lära mig äta de nu, om man har müsli i så blir det mycket mycket godare. Hihi iallafall den som det är de där goda frukterna i:P Slutade skolan 5 och kom hem och åt så vid halv sju satte jag mig här för å göra klart hemsidan, går väl okej förutom att jag inte kan skicka över det till skolan igen, toppen liksom när man suttit i 3 timmar och fixat :S Annars får jag väl försöka imorgon, om inte datan pajjar igen :

Have a nice week every one <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du ätit för god fil på Öland? Är det nåt särskilt med vår fil? :) Agnes

Emma Desiré Haettman, sa...

hihi ja jag tror nog att det måste vara de:D den avr så tjock och god :D lite krämig på någe vis :D