torsdag 29 januari 2009

Bloggar så mycket jag hinner


Tjohoj allihopa! Idag hade jag spanska prov, gick väl sådär, de va lättare än vad jag trodde det skulle vara, får bara hålla tummarna för att jag får rätt på de jag skrev så kanske ett G kan smyga fram. Ikväll blir det träning igen, först vanlig disco och sen formation. Borde egentligen börja med ett idrotts arbete, men känner ingen stor lust att leta efter massa fakta just nu, så jag ska nog kolla runt på lite bloggar och om ett tag kanske jag börjar. Vi har så sjukt mycket i skolan just nu så jag vet inte vad man ska prioritera först. Imorgon har vi ett litet prov i butiksmatte, kommer inte plugga nåt till det eftersom våran lärare har sagt att vi får göra om provet hur många gånger vi vill, tills vi klarar det, så det är ju bra, slipper man känna någon press. Nu har jag iallafall börjat med idrottsarbetet, de går väl okej.

Kommer inte hinna skriva så mycket i bloggen som jag vill skriva eftersom jag dansar varenda dag, som imorgon då hinner jag inte ens hem innan dansen och sen när jag tränat klart blir det en liten tjejkväll med middag ute och sen kanske fika, så jag kommer vara borta hela dagen, sen sent på kvällen kommer jag hem, men då sitter antagligen min käre bror här och jag kommer vara trött och vilja sova!!

Ska göra klar arbetet, sen käka och sen sticka iväg på dans. Skojjigt, skojjigt. See ya<3

Inga kommentarer: