söndag 25 januari 2009

Ny blogg, nya tag!


Som ni ser så har jag ändrat om min blogg rätt mycket nu, tyckte det var dags för lite förändringar. Man ska bara göra sådant man själv gillar och så, det som får en att må bättre, nu ska jag inte hålla värsta predikan om att jag mår bättre av att ändra om min blogg, men bara små förändringar kan gör att man blir mer nöjd med sig själv, ni förstår va? Mitt mål för det här året är att vara mer positiv, det kommer öka mitt självförtroende otrloigt mycket tror jag. Istället för att gå omkring och vara butter kan man kämpa och göra allt ännu bättre:) Nu kommer min blogg handla mycket om vad jag gör om dagarna, det blir ju mest träning och skolan nu, sen kommer jag skriva mer om självkänsla och självförtroende. Jag vet att alla behöver det och jag med, så genaom att tjöta lite om de så kanske det till slut kommer fastna i hjärnan att man bara ska lyssna på sig själv och bara ta in det som är bra. Avundsjuka m.m ska man ränsa bort. Det här vet säkert alla, ni få som läser, men känner att om det står ner på papper blir jag mer och mer påminnd om det hela tiden. Säg om ni tycker de är en bra eller dålig idé :)

See ya <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg! :)
Det skadar ju aldrig med extra självkänsla osv så det låter ju toppen! :)

Emma Desiré Haettman, sa...

<3