torsdag 22 januari 2009

Dans hela veckan










Nu har dansen äntligen satt igång, på måndagar och tisdagar kommer jag vara assistent för Camilla och Linda, sen onsdag, torsdag, fredag och söndag blir det egen träning för min del :) Skönt att äntligen komma igång, men jag måste typ äta typ dubbelt så mycket nu, för jag blir hungrig nästan direkt efter jag ätit, tror jag tränar bort mer än vad jag äter å det är ju inge bra för jag vill få muskler och bli stor och stark:P

I går var det fys och hopp med Linda Ericson, de blev inte så mycket hopp eftersom vi var i den förbjudna hoppsalen 3an eftersom golvet/taket kan rasa in. Idag blir det vanlig disco sen formation, "helt" ny formation så vi får se hur det blir. Borde bli bra eftersom vi hade auddition och höll på. Nu håller mamma iallafall på att laga köttbullar och mackaroner till mig som jag ska käka innan träningen. Gosiga lilla mamma.

See ya guys<3

Inga kommentarer: