fredag 30 januari 2009

Hemma hos Elin<3



Dagen började med en liten liten sovmorgon, sen hade vi matte prov, de gick hyfsat bra förutom att jag först inte fattade någon utav uppgifterna. Lämnade in utan att kolla igenom, men jag tror jag blir godkännd iallafall :)

Direkt efter skolan gick jag och Martina ner till stan, jag köpte en subbis, sen var det dags att gå till dansen. Hade två timmar dans, med singel och par. Går faktiskt riktigt bra just nu, med dans och allt, känner att jag får med det mesta som behövs:) Blev glad idag också för Jessie sa att hon tyckte att jag hade en riktigt bra dans, typ den bästa jag haft, och då blir man glad :D Hoppas bara mitt jobb med dansen kommer löna sig.

När jag hade svettats klart gick jag och Elin hem till Elin, vi fick supergod chicken faihitas, typ som taco fast med kyckling, de är så kul för jämt när jag är hemma hos Elin smakar jag alltid på något nytt, och alltid är det riktigt gott också :D När vi hade ätit kollade vi på internet ett tag och sen blev det film kollandes, fast vi missade sista halvtimmen för vi råka somna. Det är ju helt obeskrivligt skönt att somna till film, vem håller inte med?!

Nu ska vi iallafall sova på riktigt, alltså i våra sköna små sängar :D


Sov gott allesammans <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va söt du är! :D
Nu med, när du ligger där under ditt täcke. Och försöker tjuvikika vad jag skriver din buse. Haha, puss på dig teddybjörn! <3

Emma Desiré Haettman, sa...

puss på dig älskade lagom vän :D:D <3