torsdag 22 januari 2009

Sorliga människor


Ska jag gå runt å lyssna på folk som bara klagar hela tiden? Nej det ska jag inte, men oftast kan man inte undgå det heller, det kommer in i örat, stannar där, nöter sig fast och gör en osäker på sig själv. Det är bara så det funkar, iallafall på mig. Jag har fått mycket större självförtroende nu och försöker förbi se allt som snackas. Men alla ord "å va fult det där var" eller "vad jobbig hon är", allt suckande alla blickar är svåra att se bort från. Det som gör allting änu värre är när det går bra för mig i vissa saker, då måste de som är avundsjuka hacka ner på mig för att själva må bättre och känna sig bättre. Även om det inte finns nåt att hacka på så letar de fel hos en. Alla letar efter felen istället för att hitta det som är bra och det som gör varje person unik.

ps. I love my new shoes :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

dem gör de bara för att dem har dåligt självförtroende...dom måste liksom hitta ett sätt att höja sig själva, och då trycker folk ner andra... ta inte åt dig, du är bäst :D

Emma Desiré Haettman, sa...

det är så sant, å man försöker intala sig det fast det ine alltid är lätt :/ <3

Anonym sa...

ps. I love your white shoes. :D:D