måndag 9 november 2009

Fotbollsnöörden!


Sitter fortfarande med det jobbiga engelska arbetet!! Men nu är det nästan bara renskrivning kvar, sen är jag näästan klar! Ska jobba hela dagen idag så blir det nog bra. Lyssnar på lite musik, engelsk, vilket inte gör det lättare för då vill jag bara sjunga med hela tiden. Men ska snart stänga av! :)

Den här veckan ska jag inte göra något alls. Eller egentligen har jag ju massor att göra. Men inget kul. Måste redan börja packa inför Irland, har lite saker jag måste köpa också :| Sen är det lite inför tävlingen som ska göras klart och köpas. Boka biljetter (Kul dock) Sen är det träning tis, ons, tors. Ska försöka hinna sola några dagar också! Nu när jag har lite ledig tid borde jag ju hinna med det tycker jag. Fast jo för sig är det redan stressigt som det är.

Jag lagade nyss mat åt mig och mor. Snabbmakaroner och köttfärsås(kvar sen i lördags) Men supergott var det! Tack mig själv!

Igår hade jag stört ont i magen och ville bara spy, men efter jag somnat gott i sängen så släppte mag-onten. Måste fisit rejält under natten eller något!

Jag har hela dagen idag på mig att göra läxa så det är skönt. Ska hinna klart så fort som möjligt! För ikväll kl. 20.00 blir det fotbollsgalan! Trodde jag aldrig skulle säga det här men jag har blivit värsta fotbolls nörden. Igår kollade jag till och med på la liga frivilligt! :P Men det är ändå liite spännande sport. Spelarna är verkligen helt galna springer allt va de har och slänger sig prcis framför fötterna på den som har bollen och när de skjuter mål så far bollen fram och tillbaka framför målet och sen träffar den någon i huvvet så bollen precis flyger in, 2 cm från målvaktens hand, in i mål! Helt sjukt är de ju! :P Kul och se om man verkligen hejjar på något lag. Å det gör jag inte. Eller jag har börja göra det nu. Tycker det är så spännande att Zlatan spelar med Barca så jag hejjar på dem nu! Jag vet att jag kommer få ångra det är inlägget. Vet någon som kommer tjata att få kolla på varje fotbolls match på jullovet bara för jag sagt att det är lite kul! Men det är smällar man får ta!

Nu tillbaka till vit/randigt papper med konstiga boksäver och ful handstil!

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har Axel gjort med dig?! :P haha fotboll...Varför inte ge spelarna varin boll istället för o springa hysteriskt efetr en boll...Hoppas du får en trevlig stund farmför tv:n på galan ikväll. O lycka till med alla läxor!!
Hoppas du slipper magont nå mera.. Stressa inte för mycket kan kankse bero på att du fick så ont i magen så du ville sply elelr nåt.. Kramar i massor o puss på sig syster <3

Emma Desiré Haettman, sa...

Jadå, åt nog bara nåt konstigt hela den där helgen! :S

Anonym sa...

Men det känns bra nu :)