söndag 1 november 2009

Ordspråk! - Vänskap


"En vän är en person som kommer nära när andra försvinner!"

Detta inlägg är till min underbara vän Elin Elisabet Steinvall! Vi har inte träffats på över en vecka nu och jag saknar henne! Hon har alltid ställt upp när jag behöver prata av mig om allt och ingenting och alltid lyssnar hon och försöker hjälpa och förstå och hon ska veta att det alltid känns otroligt bra efteråt. När jag har umgåtts med henne har jag fått starkare självförtroende och tar inte åt mig av vad alla säger. Jag tar inte det folk säger på fel sätt heller. Om någon skulle tycka jag var ful eller fet så får de göra det. Varför ska jag bry mig om vad de säger. Det får bara mig att må sämre. Det här jag lärt mig göra för nu vet jag att jag har vänner och familj som verkligen bryr sig om mig och gillar mig för den jag är. Då spelar det ingen roll vad de andra tycker om mig. Med Elin kan jag prata om precis allt! Jag är brukar vara rädd över att efter studenten och när man hittat nya intressen, att man ska glida ifrån varandra. Men det tror jag inte vi gör. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir så, för hon är den mest ödmjuka och underbara människa jag någonsin stött på! Som det står där uppe så är en vän en person som kommer nära när andra försvinner och så har det varit. När människor i mitt liv försvunnit har hon alltid kommit nära och stöttat och hjälpt. En äkta vän som jag älskar! Tack för du kom till oss och badabubbelbada för två? år sen! Annars hade vi nog inte varit så bra vänner idag! Du ska veta att jag alltid kommer vara här för dig, så som du varit där för mig!
















Jag älskar dig<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

det där bubbelbadet alltså.
aldrig kunde jag ana att det skulle bli så här jävla bra.

<3

Anonym sa...

Fina o härlioga foton på dig o Elin. :)/Syster