fredag 6 november 2009

Nåt tråkit och inte rolig att veta för den som inte bryr sig - Alltså ingen!


Sitter precis nu och lyssnar på ABBA! Fast nu när jag börjar på den här meningen har det bytits låt. Kommer inte på något intressant och skriva. Hade träning igår och jag trodde ju att träningsvärken skulle försvinna, men icke sa nicke. Nu har jag ännu mer ont! Fast det är lite skönt ändå. Då märker man verkligen att man gjort nåt och inte bara vart hemma å latat sig som under hela lovet.

Igår hade vi ju redovnisning för våra föräldrar om Sverige på engelska. Ush. Kännde hur jag rodnande hela tiden och sen papperet jag höll i var som ett sånt där asplöv och när vi var klara och jag satte mig på min plats skakade mina händer som jag fått nå kramryck :| Fy vad jag hatar att göra sånt där. Menmen, nu är det över. Nu är det bara en gång kvar och det är för Irländarna. Good luck!

Idag ska jag inte göra något mer än fixa klart två engelska uppgifter och städa!

Puss och adjö!
<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt med träningsverk.. Du får be någon mjukna upp eller massera lite försiktigt.. Kan hjälpa lite.
Hoppas redovisningen gick bra..Skönt att ha det gjort o som du skrev.. Bara en gång kvar att redovisa sen är du kvitt det.. :) Kommer gå bra! Kramar/Syster

Broccolibönan sa...

KLAGA INTE PÅ LOVET!

Emma Desiré Haettman, sa...

Ja klagar inte på lovet! det är bäst å ligga hemma å lata sig :)