söndag 1 november 2009

Home sweet home!


Fast jag längtar tillbaka mer än någonsin! En underbar vecka har det varit! Har ju redan skrivit lite av vad vi gjort, mycket mer hann vi inte med. Igår var det firande av Emil och sen bar det av till kyrkan. Sen tillbaka hem för att äta tårta. Sen var det sängen som gällde och imorse packade jag ihop mitt och åkte hemåt.

Nu har jag nästan redan jullov. I två veckor har jag bara sammanlagt 6 lektioner, sen åker jag iväg till Irland på praktik i tre veckor. En vecka efter det är det lite sammanställning och blaha. Sen är det bara en vecka kvar till julavslutningen och då kommer vi nog knappast börja med något nytt kapitel eller så. Och tänk, då har redan halva trean gått. Sen är det studenten! Fy vad jag längtar. Helt sjukt vad tiden gått fort från man var så liten att man nätt och jämnt kunde stå på benen och nu snart ska ut och utforska världen. Lite ungt tycker jag det ändå att att räknas som vuxen vid 18 eller? Det är typ bara en femte del av sitt liv och då ska man vara redo att ta emot och välja mellan allt vad världen har att erbjuda.


1 år


17 år

Nu är man ialalfall så gammal så man slipper ha sele på sig när man äter!
1+17=18 Snart smäller det. Ett halvår kvar ungefär!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe fast du springen fortfarande runt när du äter:P ;) Tiden går fort syster! Du har mycket framför dig sen när studenten är slut.. Mycket att fundera på vad man ska göra..Men jag hopas du har några planer så du inte bara blir som jag..hehe Sitter i soffan o kollar på tv o latar mig.. Men det lönar sig inte. Hade varit bra om man fick lön för det också..hehe,skämt o sido. Jag säger Lycka till med allt som kommer hända dig! <3 Puss o kram/ Syster