torsdag 12 november 2009

Ireland - here I come!


Det är inte mycket bättre i magen, eller jo nu när ja inte ätit på 5 timmar! Var upp till mina kära farföräldrar idag efter skolan och fick mat. Sen gav de mig lite shopping pengar som jag kan handla för på Irland. Dom är bra dom! Annars mår jag väl bra, träningsvärk i kroppen och lite smått nervös. Precis som det ska vara innan en tävling. Jo juste, imorgon åker faktisk jag och mor min till Halmstad för att sova på ett fräsigt hotell. Sen blir de såklart hotellfrukost på lördag och sen börjar tvälingen. Vi kommer dit med buss och jag bara älskar dans bussresorna och jag har saknat dem, känns inte som vi åkt buss på flera år. Men nu blir det äntligen av!



Nu, precis snart ska jag packa min stora resväska som jag ska ha med till Irland, vet inte hur jag ska få plats med allt. Får packa taktiskt. Sen imorgon bitti måste jag fixa håret inför tävlinge och packa alla tävlingskläder och lite sova över grejor. Men det hinner vi nog. Det blir inge mer skrivande av mig här på ett tag iallafall. Får se hur ofta jag får tag på internet! ;)

Nu måste jag upp innan mamma får spel!
<3

Inga kommentarer: