måndag 2 november 2009

Kaos


Dagen idag: Hade larm på kl 8. Vaknade och gick upp 10. Tänkte på Axel. 11 åkte jag och Diana till Karlskoga. Tänkte på Axel. Var där och åt mat. Lekte med Signe som blivit så stor. Tänkte på Axel. Åt tårta och lite kakor. Tänkte på Axel. Vid 20 åkte vi hem. Stannade på macken och köpte liiite godis och tankade. Tänkte på Axel. Fortsatte åka i bilen i två timmar och sjöng högt till musiken. Tänkte på Axel. Hemma innan 22. Gick ner till Datan. Tänkte på Axel. Sitter vid datan, suckar för det är skola imorgon och tänker på Axel.

Jag har varit ifrån honom i en dag och jag saknar honom mer än någonsin! Han är underbar och jag vill bara krama om honom hela tiden! Jag vill bara kunna ta cykeln/bussen och träffas under en eftermiddag och bara mysa. Men det går inte när man bor 45 mil ifrån varandra! När man har det så här uppskattar man joförsig varandra mer när man väl ses och man hinner verkligen längta efter varandra. Men det skulle inte vara helt fel att bara kunna svänga förbi någon timma eller två och ses. Nu kommer der dröja 2 månader tills vi ses igen. Men jag kommer ha lite annat att tänka på. Irland bland annat. Så jag behöver inte sakna alldeless för mykcet hela tiden. Jag kommer självklart tänka på min älskling varje dag men tiden kommer nog gå ganska fort!


<3

Inga kommentarer: