fredag 13 november 2009

Nu äre klippt!


Jo mor min klippte nyss mitt slitna hår så det är lite längre än till axlarna nu! Fast nästan precis efter började vi krusa håret och nu är det lika långt som till axlarna! Helt sjuuukt kort, men mycket friskare iallafall. Om en timma ungefär drar vi iväg till västerås för att ta bussen till Halmstad. Älskar bussresorna! De har varit saknade^^

Vi har lite kvar å packa, jag tog bara en snabb sväng förbi här för å kolla läget innan jag drar iväg. Idag var sista natten på en månad som jag sov i min egen säng och jag som underbart skönt hela natten! Det kommer vara december nästa gång jag sover här hemma och förmodligen kommer det vara massa snö på marken! Jag kommer nog uppdatera mig här lite då och då, så i en hel månad slipper ni mig nog inte ;)

I morgon hoppas jag att jag får någon fin pokal med mig hem iallafall!! (:

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!! <3 puss o kram/Denise

Anonym sa...

Härlig blogg du hade :) Kika gärna in på min http://elina-sofie.blogspot.com Kram

Anonym sa...

Härlig blogg du hade :) Ta gärna en kik in på min http://elina-sofie.blogspot.com Kram