torsdag 5 november 2009

Idag är det torsdag!


Och igår var det onsdag. Igår snöade det! Det var mysigt, då vet man verkligen att vintern äntligen är på väg. Igår hade jag dans tre timmar, skönt med träningsvärk i vader och armar idag. Men det kommer gå över snart för idag blir det två timmars dans igen! :) Efter dansen är det föräldrarmöte med Irlandgruppen, då ska vi redovisa våran power point presentation om Sverige på Engelska! Ush och fy och bläää! Men men, bra med övning. Eftersom vi om mindre än två veckor ska göra samma sak för Irländarna!

Jag sitter fortfarande med pyamas på mig men måste snart gå och fixa mig eftersom min buss till skolan går om en timma. Känns så ovärt att jag ska till skolan för att ha en enda lekiton som är Bild och form. Fast det jag håller på med nu är ganska kul. Gör en fin liten målning, fast förra gången förstörde jag den genom att måla blått som blev jätte fult :/ Ska försöka fixa till det idag!

Imorgon är jag helt ledig så om någon känner för att hitta på något under dagen eller kvällen så slå en pling!


<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Presentationen kommer gå kanon bra! :) Ledig i morgon?! Ok..lust att komma o hälsa på i Örebro? Kram syster

Anonym sa...

fin du är syster<3

Emma Desiré Haettman, sa...

jag skulle kunna hälsa på. Men jag ahr så mycket och fixa här hemma. Har engelska arbete och sen tvingar mamma mig att städa och börja fundera ut vad jag ska packa med mig! :/