torsdag 8 april 2010

Challenge after challenge


Jag har nu i lite mindre än en vecka antagit Lindas olika utmaningar. Först var det Lady Gaga ögon, nästa gång var det Barbie som gällde och nu var det Tim Burton med extrema naglar ;) Ni hittar allt på youtube om ni söker på "Michelle Phan". Jag har aldrig haft något som helt tålamod i hela mitt liv, men nu helt plötsligt sitte rjag och målar naglar och limmar dit ministenar så tålamodigt så ;) Detta har jag alltså underhållit mig själv med dessa dagar då jag inte haft något att göra. Fast nu är det så att jag har saker å göra.. Lite läxa och så. Fast jag jobbade på bra idag med. Är nästan helt klar med projektrapporten nu, så det kommer gå fint det här. Har ju iallafall hela lördagen på mig annars ;) haha!


Lady Gaga eyes


Barbie girl


Tim Burton look


The nails (Ja, jag älskar att skriva på engelska)

Tjing<3

Inga kommentarer: