torsdag 1 april 2010

Funderingar/förändringar


Jag har funderat ganska länge på en sak men inte velat skriva det här. Har två bloggar för er som inte visste. Å i den andra skriver jag lite mer om personliga saker som jag berättar när jag känner mig redo. Där skriver jag allt jag ofta funderar på. Jag vill operera näsan! Har tänkt på allt de Kissie skriver (vet att jag sa att jag inte skulle läsa hennes blogg nå mer förut) men asså, hon vill ju inte gör om sig utan bara förbättra det hon redan har. Å jag har börjat resonera lika dant! Va skulle en storlek mindre göra för skada? Fan för priset bara!! Jag har, som mina närmsta vet, samlat tior i en 1,5 liters cola-flaska och när den är full ska jag genomföra operationen och nu har jag kommit halvvägs! Har ju sagt att jag ska ge pengarna till mamma och pappa, men man vill ju ändå skämma bort sig själv lite! Det är ett tag kvar så jag ska inte börja planera för mycket än! Vi får se vad som händer med tiden!



Ikväll blir det iallafall dans. Först vanlig disco och sen formation. Efter det våldgästar jag Elins hem och myser!

Tjing <3

2 kommentarer:

Jesus Kristus sa...

Du suger verkligen på dedär... Men du försöker o försöker och de ska du ha cred för ;)

Anonym sa...

syster säger: kisse är bra dum i huvudet som sätter såna griller i huvudet på folk. Du rä din som du är o behöver inte operera något! Man vill inte se ut om Michael Jackson..Tycker om o älskar dig precis som du är! <3<3 puss o kram