tisdag 6 april 2010

Massa pluggpluggplugg


Det är inte lika roliga att ha lov som jag trott ;) Nej, för nu har jag verkligen massa läxa att göra! Får panik å vet inte hur jag ska hinna. Kanske om jag bestämmer mig för att jag ska sitta tre timmar per dag. Då borde jag klara det, eller? Kanske ska säga 4 för säkerhets skull! Jag vill bara att skolan ska vara över NUNUNUUUUU!!! Tycker synd om nästan alla andra 92:or som har ett år till att gå :P Tack mamma å pappa för ni satte mig i förskolan ett år tidigare. Det som är mest surt är bara att jag inte fyllt 18 än när studentdagen är. Menmen, de är som de är. Kommer nog lösa sig på ett eller annat sätt! Just nu ska jag limma stenisar. Efter det kommer jag sätta mig och plugga. Måste verkligen! Hörs nog inom en snar fratid!

Tjing!!

2 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: Ja, den är sååå söt!!! ^^ Gillar inte minimalist bride däremot, eller ja, inte till bröllop!!!

Miss C sa...

dessi: Ja, det hade den!!! Lite diskret sådär... ;D