torsdag 15 april 2010

Tävlingsdaaaax!


Passar på att skriva lite nu, för imorgon kommer jag knappt ha någon tid. Det ska fixas med hår, handlas det sista som behövs, packas och solas inför tävlingen. Jepp, det är tävling i våran fina huvudstad på lördag. Jag är lite halft laddad just nu, har iallafall hela veckan haft vattenflaskan i munnen för att fylla på mig så jag har lite i reserv tills tävlingsdan. Men det känns lite onödigt när man lika snabbt kissar ut det. Nåja, det var sista träningen inför tävlingen idag. Då körde vi fortmation och gjorde om lite och lade till den sista åttan som saknades. Nu är det bara å pumpa gärnet! Har ont lite här å var, i axeln, armbågen, låret å rumpan för å vara exakt ;) Men det ska inte hindra mig. Nu blir det en varm dusch och sen insmörjning av voltaren. Sen väntar min underbara säng!



Wish me luck!
<3

4 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: Hahaha ja eller hur xD det gör vi!!! ^^

Anonym sa...

syster säger: Lycka till på tävlingen! kommer gå kanon bra! O glöm inte att ha kul!! :) puss o kram<3

Anonym sa...

syster säger: Lycka till på tävlingen! kommer gå kanon bra! o glöm inte att ha kul!!! :) puss o kram<3

Anonym sa...

Hej syster!! Hur gick det på tävlingen? bra hoppas jag! kram <3