onsdag 7 april 2010

Signebus


Nu har jag jobbat på riktigt bra i lite mer än en timma, så jag tror detta kommer gå vägen! Jag längtar efter Signe-bus! Har inte träffat henne sedan innan jul! Tror inte ens att hon vet vem jag är längre! När mamma prata med henne i telefon så säger hon: Vill du prata med Desiré? Så svarar Signe: Iana? NEEEEJ INTE DIANA!!! Tänker jag med allt hopp borta om att hon ens vet att jag finns! Jag som har gett henne så vackra kläder och den underbara jackan från Irland som hon älskar vet hon heller säkert inte att den är från mig! Nu ska hon snart få en lillebror eller lillesyster, så när vi ska dit och hälsa på så kommer jag stjäla all tid jag har med henne medans de andra gosar med lillknotten, bra va? Då kommer hon nog älska mig i all framtid och inte glömma bort mig i första taget! Då ska jag lära henne säga mitt namn också. Eller Dessi kanske är bättre!


Skruttan som är något större nu. Det här var dagarna hon gick sina första steg och stog upp utan att ta hjälp av något. Nu springer hon runt överallt utan att vara rädd. Haha, fy vad tiden går snabbt!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon har blivit så stor.. hehe tror allt du kommer att gosa med bebisen sen också:)puss /syster D