måndag 19 april 2010

En och en halv mil


Tjohoj! Ja tycker det räcker med att jag säger att det inte gick bra på tvälingen. Kom 5 i par, 1 formation och 10 i singel. Jag hade ialalfall kul, å vände inte magen ut och in denna gången heller.

Vet ni, idag cyklade jag till skolan och ska börja göra det varje sovmorgon jag har om det inte regnar och så! Nu ska kondisen bli på topp! yeah, jag är laddad. Jag ska också göra min morgon gympa. Har ju varit väldigt lat på sista tiden och struntat i det. Men nu ska jag ge gärnet! Wiho, laddad jag är! Känner mig så glad nu också för vi fick reda på 4 handels betyg vi har, å jag fick 3 VGn och 1 MVG, MVGt var en 200 poängskurs (APUn). Å vad glad jag är.

Jag ska cykla hem ikväll också, det tog bara 45 minuter hit, men de resulterade i onda ben, haha, snacka om att de skakade när jag precis hade stannat. Men det är härligt. Nu ska jag kila för våran samhällslektion börjar snart!

Tjing <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul o grattis till bra betyg! :) gissar att slutbetyget också kommer se bra ut.. Tråkigt att du känner att det inte gick bra på tävlingen men jag tycker att det är bra plaseringar.. Du kom ju inte sist! puss o kram/syster

Anonym sa...

cykla det hade jag inte pallt att göra,lat som jag är.. hehe :p /syster