lördag 10 april 2010

Nåt tjaffs


Idag är min egentliga sista pluggdag.. För imorgon är det träning hela dagen, eller iallafall från 15-21! Sen på måndag har jag ett projektarbete som ska in och en uppgift i affärsutveckling. Hoppas det inte är något mer som jag missat :O Ikväll, som alla andra kvällar blir det att häcka framför tvn med gottigott! Juste, igår smällde vi sönder den bamsestora klubban som jag köpte på mallorca för ett år sen så nu är de lite lättare å äta den ;) Här kommer en före och efter bild!

Klubban paketerad och hel!

Efter pappa varit framme med hammaren!

Förresten! Jag har blivit faster för andra gången! 7.28 imorse föddes Signes lillasyster Märta!

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: gott med godis:) Jag är också faster till Signe o hennes lillasyster Maärta:D

rikacharmtroll sa...

Vad kul !:)

Victor S sa...

synd om klubban, den var finare hel. :P

Emma Desiré Haettman, sa...

haha håller med ;) men ruskigt svår att äta :P