tisdag 13 april 2010

Storbloggarn...


Ojoj, har inte uppdaterat på hela TRE dagar?! Hur har ni klarat er? ;) Det har hänt mycket den senaste tiden ska ni veta! Ja, skolan har kört igång igen och dansen med. Hm, ja det var väl allt egentligen! På lördag är det tävling i Stockholm som gäller. Dags å börja ladda upp med vatten. Jag ska inte köra på någon vitargo dryck, det var aldeless för jobbigt eftersom jag helst ville spy efter varje klunk, så no more vitargo! Jag har på de sista dagarna bliriv beroende av Super Mario på facebook. Men nu när jag klarat ut alla 19 banor (stolt) så har jag tagit det lite lugnare. Förresten så börjar det lukta studenten i krokarna!! Wiiiho, det är inte långt kvar. Först utklädnadshowen som vi måste börja träna till, sen smäller det. Hm, borde jag kanske njuta va de sista dagarna, kanske någonsin för min del, i skolan? Eller rättare sagt så ska jag nog fira de sista dagarna!

Ikväll blir det dans och jag längtar nåt så otroligt!
Tjing!

Inga kommentarer: