fredag 23 april 2010

Kanske ska börja göra en god gärning varje dag?


Jag gjorde en god gärning idag. Jag plockade upp två papper, som flög i väg med vinden rakt mog mig, åt en kille som blev jätte glad. Han sa ordagrannt: Tack så mycket, verkligen jätte sjysst!(Jag är så stolt över det att jag till och med kommer ihåg) Papperet flög liksom rakt emot mig så det hade bara varit fult om jag inte tog upp dem. Efter det gav jag mig en klapp på axeln och sa: Bra Desiré! Haha, nästan iallafall. Tyckte det va himla snällt gjort av mig så jag till och med var tvungen å berätta det för mamma och pappa på väg hem från stan idag! Nu ska jag på min allra första hemma fest någonsin, känns lite vågat att göra det första gången då man bara känner 1 person bra: vilken är en syster, + att jag inte kommer dricka. Sounds good! Nåja, nu ska jag plåstra om min stukade vänster stortå som jag mosade nageln på när jag skulle springa upp för att svara i telefonen och sedan göra mig redo för slimmat inflyttnings/födelsedags-party!
Imorgon ska jag också få träffa Märta för första gången! Jag kom på nu vad synd om henne som har ett R i sitt namn. Måste nog vara den jobbigaste bokstaven i en underskrift att göra! Nåja.

Tjing!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Gillar knappen på!hihi:) O hoppas du får trevligt på festen! :) puss o kram<3