lördag 3 april 2010

Hemska händelser


Haha vilken upplevelse. Jag fick leta efter mitt väl undangömda påskägg. De va inte lätt må jag säga. Hittade Dianas och Denises påskägg på nästan en gång men jag själv fick leta i 50 minuter innan jag kom på att titta i min nya resväska som står i hallen. När jag skulle öppna så funkade inte den koden jag valt förut. Så jag, mamma och pappa fick börja från 000 och testa alla koder, tills vi kom fram till en kod som inte alls var min kod. Vi fick upp låset och skulle prova stänga det igen. Innan jag hade kollat ifall mitt påskägg låg där i. Jag frågade pappa flera gånger om mitt ägg låg däri, men man fnissade bara lite smått. Jag börja skratta samtidigt som paniken spred sig över mig ;) Nu visste jag att det låg där i och jag fick inte upp låset. Efter ett försök till med att rulla fram olika kodförslag öppnade den sig på ytterligare en annan kod, som inte var ett dugg lik eller nära den kod jag valt från början. Nu tog jag ut mitt älskade påskägg och påsken var räddad!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: vi andra hade kul;) :P men nu är du glad som har ditt påskägg o kan nu äta massa godis :)H¨ll hårt i ägget så det inte försvinner.. puss <3