tisdag 6 april 2010

Ett mirakel


Hihi, jag är så himla lycklig just nu! Stog i duchen och bara log! Lika dant igår kväll när jag skulle lägga mig. Jag hade lyssnat på skivan och efter det kännde jag mig som världens lyckligaste människa. Skivan är nog ett mirakel :O Haha! Ja springer runt å dansar lite hipp som happ och jag känner mig så kreativ! Att göra läxorna känns nästan inte ens jobbiga nu, för det går så bra. Jag blir glad av nästan vad som helst nu. Nyss tittade jag ner på mina pastellblåa naglar och sken upp i ett leende. Tänk vad lite färg kan göra för sinnet! Jag är så lycklig och jag vill att känslan ska vara kvar för alltid. Det känns så bra att veta att nu är det min tur att skratta och vara glad. Jag är så ensam, men ack jag är så lycklig! Puss på livet!


<3

Uppdatering: Jag gick precis upp för att hämta lite glass och ni anar inte vad jag tjöt när jag kom på hur gott det skulle bli!

2 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: Åh tack!!! Jag tror att det behövs... Hade velat prata om det på dansskolan också... Kram ^^

Anonym sa...

<3<3<3 puss o kram/syster