fredag 6 mars 2009

Bara massa träning!


Nu har jag ändrat min bild där uppe igen, vet inte om jag ska ha kvar den, vet inte om jag är riktigt nöjd. Säg gärna om ni tycker den jag hade tidigare va bättre, ni vet den med tre bilder :D

Idag började dagen med en skön lite sovmorgon för mig, den enda på hela veckan. Hade lektion i administration, sen inköp och varuhantering, liten lunch och sen va det dax för prov. Det gick helt okej fastän jag inte pluggade nåt på de heller förutom en vecka innan plus på morgonen på bussen. Igår va det vanlig disco och förmationsträning. Har träningsverk idag sen i onsdags, då hade jag fys och hopp, den lektionen är riktigt rolig må jag säga. Mycket skratt med mycket träningsverk. Linda körde hårt med oss då så nu sitter träningsverken i. Inte nog med det, för idag på singel och parträningen körde Camilla stenhårt med oss. Ett riktigt konditionspass blev de, så nu är jag helt slut i armar och ben. Imorgon blir det formations träning i gamla Västerås hallen, från 10-13, undra hur många muskler jag kommer kunna röra då:P

På söndag då får jag vila. Eller nästan iallafall, en timma disco blir det och sen plugga. Ska försöka lägga mig tidigt på söndag då så jag orkar med skolan också mitt i allt. Hahah, bra och planera så lång i förväg liksom;) kommer verkligen hålla det jag skriver också:P

Nu har let's dance börjat för 25 minuter sen, så jag ska ta och kila upp och kolla på det. Ha de bra allesammans<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha tack va söt du är:)! och va fint du har gjort om din blogg :D

Emma Desiré Haettman, sa...

taack :)<3