onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen


Idag är det våffeldagen. Pappa jobbade eftermiddag så jag beklagade mig i skolan om att jag inte skulle få några våfflor eftersom mamma inte kan eller vill göra. Jag kom hem och börjae göra lite läxa. Det gick segt och jag försökte göra allt möjligt för att inte behöva plugga. Tillslut kom jag på att jag kunde göra mina egna våfflor. Så jag ställde mig och börjae göra mina allra första våfflor. Reslutatet, måste jag skryta om, blev riktigt bra och det smakde mums. Vid halv åtta åkte jag iväg till dansen och sen var det fys och hopp som gällde. Riktigt roliga lektioner det där måste jag säga, inte en enda lektion utan massvis med skratt. Elin du är inte tung, bara lite lång, hahaha <3<3<3

Hela dagen idag bestog av skratt måste jag säga.
Puss på alla goa männmiskor i min närvaro<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, spelar ingen roll om jag är tung, jag mår bra ändå ;) haha, riktigt roligt. vi är störda onsdagskvällar måste jag säga! <3

Emma Desiré Haettman, sa...

hihi, vi mår bra ändå :P hahah verkligen störda ;) <3