måndag 2 mars 2009

Dag 1 efter lovet


Första dagen i skolan efter lovet. Den var helt okej. Från 8.20 till 14.30 hade vi lektioner men det känndes som det gick fort. Efter det var det jobbet som gällde. Hade tre grupper. Sex åringar, 10-12, och formationen 12-15. Känns som jag börjar lära känna alla lite bättre nu iallfall. Är mer säker i det jag gör, men det är fortfarande lite svårt att veta vad jag ska göra jämt och hur jag ska agera. Till formationen hade jag gjort två åttor och jag tror att det funkar bra. Måste bara nöta och nöta så går det tillslut. Imorgon blir det assistent för Linda, 10-12 och 13-15 nybörjare 2 eller något sådant (A) Ska bli härligt. Det känns så skönt att äntligen komma igång igen efter en hel veckas lov + att veckan innan vad jag inte fullt frisk. Men nu mår jag bra och får dansa gärnet.


Ha de bra alla där ute <3

Inga kommentarer: