onsdag 25 mars 2009

Våren är här... snart!


Nu sitter jag här igen fastän jag inte borde de. Fyfy på mig. Jag skulle egentligen bara ner för att skicka ett mail att jag tackade ja till att åka med i både formation, par och freestyle till Tjeckien. Fick reda på igår att jag/vi blev utvalda. Sjukt kul ska det bli :) Sen hände det lite annat skoj som är mycket roligare än läxa. Men om ungefär 10 minuter ska jag försöka vara här ifrån. Ikväll blir det dans med Eliiin<3, Sofie, Josefine och Matilda:) Riktigt skoj på dessa lektioner.

Igår var Linda sjuk, hon hade bett mig att hålla i uppvärmningarna till de två grupper vi hade, och det gick jag gärna med på. Sen när jag kom till dansen såg jag hur dåligt Linda mådde så jag tog hela båda klasserna helt själv. Det gick helt okej, bara de att de är så himla tysta och inte svarar om man frågar om de är med osv, men det blir väl lättare efter ett tag.

Nu har jag inte nå mer att skriva så jag kilar å pluggar jag nu.

Solen lyser idag :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

roligaste o bästa träningarna! vi gillar! <3

Anonym sa...

Min lillasyster & co har nog bara respekt för dig dessi :D Hha

Emma Desiré Haettman, sa...

hahaah ja får hoppas de ;) hoppas hon tyckte det var roligt iallafall lovisa:P

Emma Desiré Haettman, sa...

we looove it elin <3

Anonym sa...

Vilke härlig vår bild! :) Får verkligen hoppas att våren kommer snart!! /D