måndag 23 mars 2009

Smart brud


På en skala 1 till 10 är jag 9 dum i huvudet. För egentligen hade jag inte kunnat veta att jag skulle ha tre prov och två inlämningar tills nästa vecka. Men i torsdags var jag ju helt ledig, så jag hade kunnat sätta ihop med någonting då iallafall. Men nej inte jag, jag går hellre runt och gör ingenting tills dansen började. Jag träffade ioförsig elin, och henne kallar man inte ingenting<3 Jag får skylla mig själv, därför blev det en 9a på min fina skala.

Idag har varit en irridag. Allt som kan gå fel har gått fel. Bland annat så tog jag med mig träningskläder som jag inte ens vill ha på mig. Sen andra saker som är lite irriterande som jag inte orkar ta upp här. Jag känner mig så otroligt stressad att jag inte ens vill gå till dansen idag. Men det är bäst om jag gör det ändå.

Just nu vill jag bara prata med någon. Med dig kanske?

Ha de<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ring om du vill//Camilla

Emma Desiré Haettman, sa...

tack camills<3

Anonym sa...

naw <3
hoppas dagen slutar bättre iaf, puss! (:

Anonym sa...

Du är absolut inte dum i huvudet syster!! Tycker om dig<3<3<3 Hoppas det går bra med proven o alla uppgifer du har.. Vissa dagar så känner man ju inte för att göra något alls...Kramar Denise