måndag 16 mars 2009

KAOS


Nu har jag inte skrivit på länge, men jag kna berätta hur helge varit. På fredagen var det skola, sen dans i två timmar. Alla som skulle tävla på lördagen var med och körde lite rundor. Efter det var det upp till Daniella som gällde, jag duschade och fixade hår och fick en macka, tog sedan bussen hem för att gratta min bror som fyllde 21. Jag började packa iordning saker inför lördagen och mamma fixade det sista på mitt hår:) Jag snakcade i telefon till halv 2 på natten och sen skulle jag upp vid 6. Riktigt härligt:P Men jag sov bättre än jag gjort till tidigare tävlingar. Och jag vaknade ganska pigg men väldigt nervös.

Lördagen började med att äta en banan, jag sminakde mig och satte på lösögonfransar, packade med lite småsaker och sen bar det av. Direkt när vi kom fram fick vi komma in, jag satte på lösögonfransar på dannis för första gången, men det gick helt okej. När tävlingen väl skulle börja inleddes alltihoppa med att Magnus Carlsson var där och sjöng två låtar, härlig start på dagen måste jag säga. Tävlade i singel och där kom jag på en elfte plats i semifinalen. Paren var en riktig höjdare, nya kläden, ny dans och allt kändes super. Vi tog oss till final för första gången i Superstar +16, och vi var det ända tjej paret :D Riktig härlig känsla var det och underbart kul. Vi slutade på en femte plats men det var mycket bättre placering än vi hade väntat oss. En etta i bedömningen fick vi också (var tvungen å säga de). Nästa gång ska vi ge gärnet ännu mera och ha ännu roligare, nu ´får vi bara hålla tummarna för att få åka på EM :)

På sändagen sov jag till 10. Vid ett kom lite av släkten för att fira David. Det blev tårta och massa god mat. Pratade i telefon 4 timmar också. Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har kaos i huvudet <3

Ha det bra mina vänner <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

OJ!! fan va bra att ni fick en etta :D:D:D & grattis till bra placeringar

Emma Desiré Haettman, sa...

jaa, blev helt chockad men glad :D:D tack så mycket<3

Anonym sa...

vad bra :) gratttis!!! lägg upp någon film :) du är grym!

Anonym sa...

Chockad jag blev när jag läste rubriken assåe :p Lite småkul sådär :) <333

Emma Desiré Haettman, sa...

åå tack emma :D:D <3 hehe jag vet itne riktigt hur man lägger upp film här å inte ens hur man lägger in på datan ;)

Emma Desiré Haettman, sa...

hehe jag är rätt fiffig så du vet ;) <3