måndag 30 mars 2009

Måndag


Sitter nu i skolan, hade ingen engelska idag så vi fick sovmorgon till 10. Men på den här lektionen gör vi heller ingenting så vi hade kunnat börja ännu senare. Efter den här lektionen blir det bad på idrotten, lagom kul när de bara kommer vara 5 med eller nåt. Sen har vi natur och sen blir det att kila till dansen och ha de söta små sexåringarna. Sen 10-12 där jag ska hålla uppvärmingen och sist formationen där jag har gjort några åttor:D

Känner mig stressad för jag har ett prov imorgon som jag inte hunnit börja plugga på. Funderar på att plugga nu i en halv timma och efter skolan i en timme om jag hinner. Sen blir det ävl att plugga kl. 21 när jag kommit hem från dansen. Hoppas att något fastnar iallafall.

Nu ska jag logga ut härifrån så att jag kan pluggalite innan jag måste kila till Kristiansborgsbadet. Puss och adjö<3

Inga kommentarer: