söndag 8 mars 2009

Helgen


Känner inte riktigt för att skriva. Men men jag gör det ändå. Igår började dagen med träning i västerås hallen. Det gick väl bra förutom mina krossade knän :S Glömde bort att jag inte hade knäskydd så jag slängde mig ner på golvet i ett steg och mosade hela knäet. Men det går bra:) Jag klarade rondat flickis själv för första gången efter EM förra året :O Efter 3 timmars träning bar det av till sömmerskan. Nu är nästan kläderna klara och de ser bra ut, lite små ändringar bara så är det klart! På kvällen badade jag med ljus och bubblor sen vart det mello. Ugllas är ju så grym, om man bara lyssnar på låten så var den faktiskt söt och fin, fast om någon annan kunde sjunga den så vore de toppen ;) Fast hon är så grym på sitt sätt liksom, väldigt egen (Y)

Idag vaknade jag iallafall halv åtta och fick typ panik för jag inte gjort en läxa som ska vara klar på tisdag, ett svenska arbete. Men jag började söka fakta nu och jag kommer nog hinna klart idag, när jag kommit hem från dansen. Ja, det är träning idag igen. Den här veckan har jag dansat varje dag=14 inräknat med timmen idag.


På lördag är det tävling i Eskilstuna. Måste börja ladda upp nu med vatten och sånt. Fast det är så jobbigt för jag måste kissa så jäkla mycke ;) Känner stor press på mig själv fast jag egentligen bara ska dansa och ha kul. Vi får hoppas att det blir en dag med mat i magen och inte en med mat som varit i magen :O:P

Ha de gött alla mina vänner<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till! lägg ut en video när du dansar sen :)

Emma Desiré Haettman, sa...

haha vi får se ;) vem du nu är :P