lördag 28 mars 2009

Earth hour


Lördag idag = Enda lediga dagen i veckan. Så idag blir de till å softa hemma i soffan och kolla på Robinson. Idag ska man ju släcka alla lampor också. Mysigt det ska bli att tända ljus och mysa med familjen. Kom ihåg!! 20.30-21.30, alla lampor släckta. Underar hur många som kommer släcka. Tvn stängs iallafall inte av eftersom det är Robinson just den tiden:P

Nu sitter jag hemma själv. Funderar på och jag ska göra klart mitt engelska arbete nu när de inte är någon hemma, det går liksom mycket lättare när man är själv, ingen som stör och så.

Det här året har jag räknat ut att det kommer bli lika dyrt som 2007. Nya tävlingskläder, Em/Vm, läger, resa till Mallis, resa till Öland. Tur att jag har jobb på dansen och på Ica i sommmar så jag kan betala lite själv iallafall.

Har inte mycket mer att skriva nu. Så adjö så länge mina vänner<3

1 kommentar:

DaniLdanCer sa...

Ska du till Öland med? (: