måndag 9 mars 2009

Skolan


Dagen började lite segt, ville inte gå upp efter en lång och skön helg. I vanliga fall brukar jag typ kuta upp så fort klockan ringen för att vara säker på att inte somna om. Men idag satte jag mig upp tände lampan och vilade litet tag innan jag gick upp. Åt frukost, fixade iordning mig, kollade på TV och gick tillsist till bussen. Smart som jag var tog jag mina trasiga stövlar så nu är jag dyng våt om fötterna. Önskar att jag hade tagit mina snowjoggers. Men men, nu kan jag inget göra.

Ikväll blir det dans med ungarna som gäller. 3 härliga timmar ;) Just nu har jag lektion men vi fick göra typ vad vi ville medans han rättar proven, as sjysst. Så jag försöker skriva klart svenskan som ska vara inlämnad och redovisad imorgon. Segt segt, bredvid mig sitter martina och små garvar hela tiden åt sina fula alla barnen skämt som hon själv kommer på. Det blir en liten uppfriskare när man hör hennes små flåsningar ;)

See ya <3

2 kommentarer:

onetwolimit sa...

hahaha, va söt du är.. puss på dig bezta dess <3 me like you

Emma Desiré Haettman, sa...

me like you too <3