söndag 1 mars 2009

Första mars


Idag är det första mars och sista dagen på lovet. Det har varit ett skönt och händelserikt lov. Gjorde mycket som jag inte gjort på många år:) Men idag har jag bara varit hos sömmerskan och testat kläder. Borde gjort läxa också eftersom jag har två prov, ett i spanska och ett i projekt och företagande. Så måste jag lämna in mitt engelska arbete som försvann när datan pajja. Jätte roligt. Jag kommer hinna med mycket nu också när skolan och dansen börjar. Varför börjar jag aldrig i tid kan jag fråga mig själv, men att plugga på lov är inte speciellt trevligt tycker jag. Men om jag tänler så får jag ju bara skylla mig själv. Vi får se hur allt går. Hoppas ni mår bra och njutit av lovet som jag gjort.

See ya<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du inte vill plugga på lovet. Då vill man ju njuta av ledigheten. Men jag hoppas det kommer gå bra på proven! Lycka till! Kram/Densie