lördag 28 februari 2009

Fem och en halv timma


Igår kväll käkade vi tacos hemma hos Denise och Jocke efter vi hade badat i ca 6 timmar på Gustavsviks äventyrsbad. Riktigt härligt var det. Efter vi hade ätit klart bestämde jag mig för att ringa till Axel, min allra första kärlek:P Vi har inte pratat på nästan 10 år bortsett från msn och tävlingen som var i Kalmar förra året. Vårat samtal började väl lite stelt måste jag säga men vi snackade gamla minnen som konstiga brev och roliga filmer och stämningen blev helt annorlunda. Vi pratade på om allt och ingenting i 5,5 timmar. Jag kan inte fatta det själv. Så från ungefär 21.30 igår kväll till 03.00 i natt pratade vi med varandra. Tog ett tag att säga hejdå efter 5 timmar. Men det gick tillslut.

Jag vaknade av mig själv vid 8.30, åt frukost sen kom pappa och Julio och vi åkte till Daniel och Hanna och hjälpte dem att flytta till deras nyköpta hus. Stor och fint med väldigt många rum :) Vi kollade på melodifestivalen som igen inte var någon större hit.. Synd att de är så mycket dåliga låtar nu för tiden. Kanske några bra som är med i finalen. Hoppas bara ingen jätte dålig vinner stora finalen.

Inga kommentarer: