fredag 13 februari 2009

Fredagen den trettonde


Idag blir det dans för, förmodligen, sista gången i veckan. Är sjuk och borde vila upp mig. Efter skolan blir det singel och par, kul kul. Ska äta med Elin när jag har slutat och innan dansen börjar:) Har lektion i astråkiga administration, vi håller på och svarar på nå frågor om stress. Blev precis klar och vi ska snart sluta. Jag har inte så mycket att skriva om här och nu i bloggen. Har huvudvärk, halsont, nästeppa + en ful och äcklig finne i näsan. Mysigt, och allt i ansiktet.

Igår var det formation och jag bjöd alla på geléhjärtan. Alla var jätte söta och gav mig en kram, och Josse gjorde de fastän hon inte ens tog en godis, sötnosen :) James gav mig en halstablett för jag hade hlasont. Jag blir så glad när det finns vänner som bryr sig ^^ Det var lite speciell smak på den, fishermans friend svartvinbär eller något sådant.

Idag är det fredagen den trettonde, vi får se om det händer något hemskt:P




Nu slutar jag så jag ska logga ut.

See ya<3

Inga kommentarer: