tisdag 17 februari 2009

Vill dansa nu!!


Sitter i vardagsrummet nu och skriver på min brors bärbara. Han, hans fru och Signe är här nu men ska snart åka hem:( Det var mysigt att få träffa de fast de bara var för ett litet tag:) Vi har precis ätit våfflor. Jag som har varit sugen på det hela dagen, så när jag kom hem såg jag att pappa hade börjat grädda!! Riktigt glad blev jag.

Började skolan idag 8.10 med administration sen slutade jag 16.30 med spanska. Fick reda på att jag inte har någon spanska på torsdag så jag har bara en lektion som är ett prov. På förmiddagen mådde jag riktigt dåligt med täppt näsa och torr hals :/ Sen på eftermiddagen blev det iallafall bättre, men mår fortfarande inge bra:/ Vill bara bli frisk nu! Så jag får dansa.

Imorgon är det fys och hopp, funderar på om jag ska komma och bara köra lite styrka eller nåt. Måste iallafall till dansen på torsdag eftersom det är formation då:)

Idag skulle jag ha börjat med svenskan och pluggat till provet, men det blev de inget av. Jag kanske läse igenom lite natur innan jag ska sova. Imorgon börjar jag åtta och måste gå upp 6, åka bussen 7.10 :/ Jobbigt när jag mår så dåligt på morgonen.. Aja, det är bara att bita ihop.

Hoppas allt är bra med er kära läsare och att ni slipper vinterkräksjukan och annat<3

Inga kommentarer: