söndag 1 februari 2009

Mat och mera mat


Sitter nu igen och försöker skriva på mitt idrottsarbete, men de funkade inte att söka efter massa nyttigheter på google, så jag får försöka en annan dag i stället och typ koncentrera mig på provet vi har på fredag. Det är projekt och företagande, de känns inte ens som att vi har börjat med den kursen än, så ska vi ha prov, läskit.

Idag vaknade jag vid halv 11, skulle åka till dansen en timma senare så jag åt lite snabbt korvstoganoff och ris och sen åkte vi ivåg till dansen. Tränade halvintensivt i en timma. Började fundera lite på mitt nya freestyle program och jag har en bra idé i hjärnan, måste bara kunna få ut det att fungera i dansen och på golvet också:P

När jag kom hem åt jag korvstroganoff och ris igen, haha. Jag älskar mat<3 Nu satte jag mig här och ska kila iväg och duscha snart hade jag tänkt mig, fast de gör ju inte så mycket att vara svettig när mana bara är hemma! Eller hur Elin, hahah:P

Puss ciao<3

Inga kommentarer: