fredag 20 februari 2009

An angel


Sitter just nu med vått hår och lyssnar på min nya favorit låt(A) An angel heter den, en söt pojke vid namn Declan Galbraith som sjunger, å han är bara ett halv år äldre än mig, man kanske ska slå in en stöt:P Förutom att han bor i England, hahah. Helt sjukt bra röst tycker jag att han har. Kan typ inte sluta lyssna på en viss del i låten där han sjunger hur ljust som hellst men med västa powern i rösten och sen återgår till den vanliga tonen. Ryser typ när jag hör det. Vilken talang!!

Tidigare kollade jag på let´s dance, men seriöst varför åker inte äckel Carl-Jan ut :S Mår typ illa när jag ser honom, å inte kan han dansa heller. Nån som håller med?

Jag sjöng An angel under hela duschtiden å nu känner jag att jag har lite halsont eftersom jag, (som är tjej, för er som inte visste de) inte kan sjunga lika ljust som honom:P Nu ska jag sluta tjöta om honom. Gå in på den här länken så kan ni avgöra själva vad ni tycker! Puss på er<3

http://www.youtube.com/watch?v=Dn51LxzSHf0&feature=related

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är ju helt otroligt att inte Carl-Jan har åkt hem än! Jag är skitsäker på att han ska åka varje vecka...:P

DaniLdanCer sa...

Ut med Carl-Jan.

Btw, låten. Asså, han var ju grym, men lite läskigt att HAN fyller 18 i år och låter som en 5-åring... :P

Anonym sa...

Nej, jag älskar Carl-Jan!!! Om det är han lilla söta gubben som man blir så lycklig av? <33333

Emma Desiré Haettman, sa...

haha usch elin:P man blir inte glad av honom xD ahhaah

Emma Desiré Haettman, sa...

ja, danne, han låter faktiskt lite väl liten:P men inte i intrevjuer;) hahah

Anonym sa...

hahaha säkert hela syrrans skola som ringer å röstar på honom :P hahah! Go cj!!! Låten e hur bra som helst :D Ha ett bra lov!!

Emma Desiré Haettman, sa...

haha, ja vicky de satt jag faktiskt här hemma och saxD Jag älskar låten å hans röst:D Ha ett bra lov du med <3