måndag 23 februari 2009

Hål i örat


Igår åkte jag ner på stan vid 12 och träffade min kära vän Elin, vi kollade runt i lite olika affärer. Efter många om och men så bestämde jag mig iallafall för att köpa en vår/sommar jacka eller va de är.. Fin är den iallafall:D Jag har kommit på att jag blivit lite av en impulsmänniska. Helt plötsligt bestämde jag mig för att ta ett till hål i örat, så jag och elin gick till kilppstugan och poff så va de klart:D


Nu har jag alltså tre hål i öronen, det gjorde lite ont först men nu känns det inte ens. När vi var klara på stan åkte vi hem till mig och åt mat. Sen blev det ut i kylan för att åka pulka. Gud va roligt det var. Första gången på jätte länge jag gjorde det och jag kände mig som ett litet barn igen. Vi gick in och värmde oss lite, kollade på tv ett tag och sen gick vi ut och gjorde en jätte fin ljuslykta. Riktigt stolta är vi allt.





Klockan blev mycket å vi bestämde oss för att kolla på film. Hanniblan skulle de bli, men Elin somnade och jag vågade inte kolla själv, så jag blundade igenom halva filmen innan jag väckte Elin och frågade om vi skulle gå och lägga oss.
Nu på dagen har vi inte gjort någontng förutom att kolla på Harry Potter 1. Nu har Elin precis åkt hem och jag satte mig här och snackar med lite folk. Jätte skönt med lov förutom att det är så mycket jag måste hinna med. Men det kan vi ta en annan gång.
Ha ett bra lov alla som har de. Ni andra får bara ha de bra helt enkelt:D

4 kommentarer:

DaniLdanCer sa...

åh vad mysig dag! :D
Snö <3
Hål i örat (Y) :D

Emma Desiré Haettman, sa...

ja :D
har ni nå snö??
hihi <3<3

Anonym sa...

bäst <3

Emma Desiré Haettman, sa...

du är bäst elin<3