måndag 16 februari 2009

Vara sjuk, plugga, vara sjuk, plugga


Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från jobbet. Det är ju inte alls bra att smitta ner de små barnen :/ Hade jätte gärna velat dansa och skutta med sötnosarna men som jag känner mig nu så skulle jag inte orka det. Näsan är heltäppt och halsen bränner, börjar få huvudvärk också. Att förkylningen aldrig ger sig!! Jag blir så arg. Sitter här med min blåa mjukisdress jag hade på idrotten idag (OBS! tog inte i så jag blev svettig) och försöker skriva spanska arbete. Fattar typ ingenting av vad jag ska skriva :S Sen måste jag göra svenskan också, och engelskan, så har vi prov på fredag. Å vad jag känner att jag ligger efter :/

Igår kväll pratade jag med Axel, det va riktigt länge sen vi pratade så länge och om allt möjligt. Sen pratade jag lite med Danne och Elin innan jag kilade iväg och kollade på trollkarlens hemligheter. Nån som brukar titta på de eller? Ja tycker det är kul, bara för att man själv kommer på hur de gör, innan de avslöjat :P Jag, mamma och Diana brukar säga olika sätt de gör på så får vi se vem som chansat rätt.

Måste verkligen hinna klart med den här spanska uppgiften idag, annars kommer jag få magsår eller nåt. See ya<3

1 kommentar:

DaniLdanCer sa...

trollkarlens hemlighet är coolt :D sagt varje vecka att jag ska se det men bara lyckats se det två gånger ^^