måndag 16 februari 2009

92


Det är tror jag nu blir mitt 92:a inlägg. Jag älskar 92 det är mitt turnummer, 92, 6, 29 och nummer 3 är mina tur nummer. 920629. Nu kom jag att tänka på en sommar då jag och min vän Daniella gick på marknaden här i Västerås. Jag ville jätte gärna spela på ett sånt här chokladhjul ni vet, jag var den enda som spelade på hela den gången och tror ni inte jag vann högsta vinsten:P En stor chokladkaka med rtp 50 små choklader i. Sen när jag var i göteborg på klassresa spelade jag också på ett sådant där choklad hjul, (är typ beroende av dem), då vann jag på nummer tre och efter det spelade jag på flera olika hjul och vann varenda gång jag hade nummer 3. Mamma och min äldsta bror har också nummer 3 som turnummer så jag tror nog att det är nåt magiskt med det:D

Mycket nummer i mitt 92:a inlägg ;) Väldigt viktig information för den delen också!!

<3

1 kommentar:

DaniLdanCer sa...

vad coolt med turnumrerna!