lördag 14 februari 2009

Alla <3 Dag


Igår var det ju fredagen den trettonde, inget hemskt hände förutom att James fick mig att gråta på träningen. Han ville att vi skulle fundera på varför vi dansade, han ville få oss att dansa med känsla. Jag kom att tänka på lite olika saker som att man aldrig vet vad som kommer att hända och att man inte ska ta någonting för givet. Kändes så pinsamt för jag var den enda som grät riktigt mycket. Men för en kort sekund brydde jag mig inte om någonting annat än dansen, en annorlunda känsla for genom min kropp. Jag dansade som att ingen såg mig. Orden du sa fick mig att bli rörd, jag har aldrig känt så som jag gjorde förut. Det var underbart att få gråta ut och sen ge mig helhjärtat in i vad jag gjorde. Tack för den lektionen, den var verkligen värd mycket<3 Den fick mig att förstå och bli påmind om att ingenting är för givet.

Idag vaknade jag vid nio, fixade iordning mig för att åka ner till stan och säga hejdå till Daniel som åkte hem till Göteborg efter 3 dagar här i Västerås. Jag fick skjuts av mamma och pappa ner och han prata ett kort tag, men iallafall säga hejdå på riktigt till Daniel<3 Jag har alltid så kul med dig Elin och jag uppskattar dig verkligen<3

Ikväll blir det melodifestivalen med mamma, pappa och Diana. Är fortfarande lite sjuk, men på bättringsvägen så det är bäst att jag stannar hemma under helgen för att tillfriskna lite.

Glad alla hjärtans dag på er alla söta små läsare<3

Inga kommentarer: