fredag 20 februari 2009

LOOOV


Fredag igen. Nu är det sista dagen innan en veckas långt lov. Dagen började bra måste jag säga. Vi fick reda på slutbetyget i näthandel B, MVG:D Gud va glad jag blev! Nu hoppas jag att resten av dagen blir lika bra. Den är redab bättre nu när jag fick reda på att vi inte har den sista lektionen och slutar typ vid 12:D Härligt, fast lite jobbigt eftersom jag inte vet vad jag ska göra innan dansen börjar. Men det löser sig på nåt sätt:) Idag blir det singel och par, sen hem och kolla på let´s dance:P

På lovet ska jag till min syster och bada på gustavsvik förhoppningsvis. Sen får jag ta mig tid att träffa min kära vänner också. Måste plugga också eftersom jag har två prov direkt efter lovet, men det kommer det antagligen inte bli något av.. Man vill ju inte plugga under ett lov. Men men, man blir väl så illa tvungen, så att man blir godkänd.

Jag skriver kanske senare ikväll:D See ya<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får ett bra lov o det ska bli dunder kul att ni kommer tillmig pålovet:D.. Vi får hitta på masso skoj då.. Kramar/ Densie <3