torsdag 19 februari 2009

tell me why?


Vaknade 7.25 idag, gick upp, åt frukost, plattade håret, sminkade mig och lekte lite med Signe som nu hade vaknat. Åkte bussen 9.25 för att ha natur prov. Det gick sådär, hoppas jag blir godkänd iallafall. Skynade mig ut och hann precis med 11 bussen. Daniel, Hanna och Signe skulle åka tidigt på morgonen idag men jag hann precis träffa dem innan de åkte. Nu fick jag säga hejdå på riktigt, älskar att pussa på lillens små tjocka gosiga kinder<3 Kommer sakna henne lite nu, fast ändå skönt eftersom jag inte kännt mig toppen frisk.

Ikväll blir det iallafall dans för första gången på nästan en vecka. Gud vad jag har saknat det!! Äntligen blir de av fastän jag inte är frisk.. Får väl försöka ta de lite lugnt. Just nu sitter jag och försöker fixa klart svenska rapporten. Igår kom jag igång bra, men nu känns de lite segt igen. Får stäga av allt jag har uppe på internet å all musik så går de kanske lite lättare:P


Om en timma eller så borde jag vara klar. Då kommer jag in igen och kollar efter lite söta små kommentarer, tror nog inte de blir några eftersom alla är i skolan nu ;)


See ya<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja e faktisk här hihi =P Puss på re
Å duuuu ja tycker att du ska sitta på 1a discon så att du orkara vara me på formationen..den å din hälsa e viktigare <3<3 ///Camilla

Emma Desiré Haettman, sa...

hehe ah ska försöka göra de:P vill ju dansa eftersom jag inte dansat på en hel vecka :O