tisdag 24 februari 2009

What to do?


Idag händer verkligen ingenting. Jag har mätt mig så att sömmerskan ska kunna börja sy. Sen kollade jag på lite gamla dansfilmer. Annars har jag verkligen inte gjort nånting. Satte mig här efter vi ätit och nu lyssnar jag på lite musik. På torsdag blir det iallafall att åka iväg till syster i Örebro. Sova där från torsdag till fredag. Sen ska vi nog hjälpa Daniel och Hanna att flytta. Jag kanske ska passa på att göra lite läxa när jag ändå inte har något att göra. Fast det orkar jag inte. Får hoppas att nån rolig människa loggar in nånstans så man kan fördriva tiden genom att snacka hela dagen. Juste mamma skulle toppa mig idag tror jag. Hoppas håret inte blir allt för kort. Idag är det semeldagen också. Ät massa semlor allihoppa!

See ya <3

Inga kommentarer: